Hello little boys, little toys



Denna typ av musik lyssnar jag på när jag inte orkar med djupheter: när jag bara vill fly in i mitt personliga, ytliga Malibu. När plastic fantastic, super tan, electro crunk och Malibu biaaaatch  är allt som existerar. När man hellre dansar runt och fular sig än konfronterar jobbigheten/verkligheten. Okej, inte jättehälsosamt, men musiken äger. Think Hyper Crush, LMFAO, Jeffree Star, The Millionaires and Shiny toy guns. Shiny toy guns är relativt ny-upptäckt för mig, jämfört med de andra som jag haft med mig sedan tre år tillbaka. Att jag kom in på detta spåret beror på undvikandet av plugg och tittade på Made och The City (som förövrigt har killer soundtrack varenda episod!!). Me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0