Now be a good girl and do what you're told



Trevlig gårdagskväll med The other Boleyn girl, tuborg, dropkick murphies på vinyl, och en massa prat. Jag kom också på att jag vill ha en vinylspelare och köpa massa old-school cool lp editions, det låter ju så bra på vinyl, det känns megaballt att ta i de där stora stenåldersplattorna OCH det är mycket mer cred om man är musiknörd. En annan sak jag kom på var att jag älskar White lies. Tyvärr har inte lika mycket pluggande som musik-lyssnande pågått. Men tjong tjohej - nu ska jag lyssnar på Pink Floyd och Van Halen och dansa på mina nyinförskaffade kryckor!!

Till W: Det är underbart att ha någon att disskutera musik med! :)

Kommentarer
Postat av: W

Vad säger du om att ha en titt på den där vinylaffären i Malmö på tisdag? Ytterligare korta, eskapistiska turer ut ur revisionperioden!



F.ö.: http://www.vinylium.se/white-lies-to-lose-my-life-lp-9716.html

2009-04-18 @ 20:14:33
URL: http://i-wellington.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0